Reklam Alanı

Rus Dul Bayan Arkadaş

Rus Dul Bayan Arkadaş, Rus Dul Bayanlar Bilgiyi 6 Farklı Arama Motorundan Tek Seferde Bulun;

Rus Dul Bayan Arkadaş, Rus Dul Bayanlar Bilgiyi 6 Farklı Arama Motorundan Tek Seferde Bulun.
Sizler için bir rus bayanın mesajını yayınlıyoruz okuyun sizde bu gibi bir bayanı kaçırmayın. Herkese merhaba ben Anna rusum 26 yaşındayım. Antalya’da yaşıyorum. Tatil için geldiğim Türkiye’yi çok sevdim ve burada yaşamaya karar verdim. Yaklaşık 6 senedir Türkiye’de yaşıyorum. Burada bir otelde resepsiyonist olarak çalışıyorum. Türkçem çok iyidir sizlerden bir farkım yok : ) Bu yüzden benimle rahatlıkla anlaşacağınızdan şüpheniz olmasın. Ben yoğun çalıştığım için kendime yeterince zaman ayıramıyorum bu yüzden fırsat buldukça arkadaşlık sitelerine girerek kendime uygun bir erkek bulmak istiyorum. Çevremde fazlasıyla erkek var ama hepsi gecelik ilişki istediği için ben bu teklifleri kabul etmiyorum. Benim için duygular ve hisler önemlidir. Sevmediğim biriyle asla birlikte olamam. Ben fiziki olarak 1.84 boyunda 65 kg güzel bir kadınım. Görüşmek istediğim kişininde yakışıklı olmasını ve düzgün bir fiziğe sahip olmasını isterim. Eğer karşılıklı birbirimizden hoşlanırsak evlilikte düşünebilirim. Herkese iyi şanslar mesajlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok